Join Sai Baba Announcement List


DOWNLOAD SAMARPAN - Nov 2018





Author Topic: om sairam please forgive me  (Read 22827 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Offline saib

  • Member
  • Posts: 12320
  • Blessings 166
Re: om sairam please forgive me
« Reply #210 on: November 10, 2009, 05:58:07 AM »
  • Publish
  • OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RA OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM!
    om sai ram!
    Anant Koti Brahmand Nayak Raja Dhi Raj Yogi Raj, Para Brahma Shri Sachidanand Satguru Sri Sai Nath Maharaj !
    Budhihin Tanu Janike, Sumiro Pavan Kumar, Bal Budhi Vidhya Dehu Mohe, Harahu Kalesa Vikar !
    ........................  बाकी सब तो सपने है, बस साईं ही तेरे अपने है, साईं ही तेरे अपने है, साईं ही तेरे अपने है !!

    Offline Well-wisher

    • Member
    • Posts: 2689
    • Blessings 27
    Re: om sairam please forgive me
    « Reply #211 on: November 15, 2009, 02:31:39 PM »
  • Publish
  • Om Sai Ram, Om Sai Ram, Om Sai Ram, Om Sai Ram, Om Sai Ram, Om Sai Ram, Om Sai Ram, Om Sai Ram,
    Om Sai Ram, Om Sai Ram, Om Sai Ram

    Offline saib

    • Member
    • Posts: 12320
    • Blessings 166
    Re: om sairam please forgive me
    « Reply #212 on: November 23, 2009, 06:32:40 AM »
  • Publish
  • om sri sai ram
    om sri sai ram
    om sri sai ram
    om sri sai ram
    om sri sai ram
    om sri sai ram
    om sri sai ram
    om sri sai ram
    om sri sai ram!
    om sai ram!
    Anant Koti Brahmand Nayak Raja Dhi Raj Yogi Raj, Para Brahma Shri Sachidanand Satguru Sri Sai Nath Maharaj !
    Budhihin Tanu Janike, Sumiro Pavan Kumar, Bal Budhi Vidhya Dehu Mohe, Harahu Kalesa Vikar !
    ........................  बाकी सब तो सपने है, बस साईं ही तेरे अपने है, साईं ही तेरे अपने है, साईं ही तेरे अपने है !!

    Offline Karunasai

    • Member
    • Posts: 170
    • Blessings 1
    Re: om sairam please forgive me
    « Reply #213 on: November 23, 2009, 06:38:38 AM »
  • Publish
  • jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram
    jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram
    jai jai sai ram sai ram sia ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram
    jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram
    jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sia ram
    jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram
    jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram
    jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram
    jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram jai jai sai ram sai ram sai ram

     


    Facebook Comments